Το Λαχείο Υγείας στο Ηνωμένο Βασίλειο διόρισε τον Mark Nash ως Διευθυντή Μάρκετινγκ καθώς ο οργανισμός ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα ταυτότητα επωνυμίας. Μετά το ραντεβού του, ο Nash θα επιφορτιστεί με τη διαμόρφωση μιας νέας προσέγγισης μάρκετινγκ και την επίβλεψη της κυκλοφορίας της νέας ταυτότητας της επωνυμίας. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για την ενοποίηση λειτουργιών που είχαν προηγουμένως διαχειριστεί άλλα γραφεία.
Η Nash έρχεται με πλούσια εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο με την Aviva. Πριν εργαστεί στην Aviva, ο Nash επέβλεψε το τμήμα μάρκετινγκ και επωνυμίας της Hiscox για έξι χρόνια και εργάστηκε στη Samsung Electronics, στο News UK και στο Shine TV. Στο News UK, ηγήθηκε των διακοπών της The Sun με £9,50.
Σημειώθηκε ότι η επιτυχημένη θητεία του Nash στην Aviva είχε μεγάλη επιρροή στην απόφαση του The Health Lottery να τον διορίσει. Ο Nash πιστώνεται για τον σχηματισμό μιας ομάδας χωρίς σημαντικούς πόρους, ενώ διαχειρίζεται έναν προϋπολογισμό 10 εκατομμυρίων λιρών.
Μετά το διορισμό του, ο Nash δήλωσε:
"Στόχος μου είναι να κάνω τις επιχειρηματικές στρατηγικές και τις στρατηγικές μάρκετινγκ πιο καθοδηγούμενες από τον πελάτη. Το επιτυχημένο μάρκετινγκ βασίζεται στην κατανόηση και την αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών, ιδανικά με τρόπο που δεν μπορούν οι ανταγωνιστές. Τόσο στην Aviva όσο και στην Hiscox, έθεσα το κοινό-στόχο, σχεδίασα τα ταξίδια των πελατών και δημιούργησε σχέδια μάρκετινγκ γύρω από τη μοναδική αξία που είχαν να προσφέρουν οι επωνυμίες. Ανυπομονώ να κάνω το ίδιο για το The Health Lottery."
Ο Nash εξέφρασε ενθουσιασμό για την ευκαιρία να βοηθήσει στη σκηνοθεσία του χειριστής λαχειοφόρων αγορών με νέο τρόπο και μετατρέψτε την επιχείρηση σε επωνυμία που υποστηρίζεται από καινοτόμους παιχνίδια λαχειοφόρου αγοράς και υψηλής ποιότητας ψηφιακές εμπειρίες πελατών.
Ο νέος Διευθυντής Μάρκετινγκ συνέχισε:
«Στόχος μου είναι να συνεργαστώ με τον Lebby και την υπόλοιπη ομάδα για να δημιουργήσω μια ξεκάθαρη στρατηγική μάρκετινγκ που θα μπορεί να οδηγήσει την επιχείρηση πιο μπροστά και να προσφέρει ανάπτυξη»
Ο Lebby Eyres που ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της Λοταρίας Υγείας τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, σύστησε τον Mark στην ομάδα του Health Lottery, λέγοντας:
«Έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό στη σύνταξη στρατηγικών μάρκετινγκ, σχεδίων και καμπανιών για εταιρείες όπως η Aviva και η Hiscox και είμαστε βέβαιοι ότι η εμπειρία του θα μας βοηθήσει να μεταμορφώσουμε το brand The Health Lottery και να επικοινωνήσουμε καλύτερα τις βασικές μας αξίες στους πελάτες μας»
Η Northern & Shell, η ιδιοκτήτρια του Health Lottery, είχε προσφερθεί στο παρελθόν να διευθύνει το Εθνική Λοταρία του Ηνωμένου Βασιλείου και είχε προβλεφθεί να υποβάλει προσφορά για άλλη άδεια πριν χάσει από τον Allwyn. Η νέα μετάβαση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, με τον νέο φορέα εκμετάλλευσης να αναμένεται να ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2024.